lördag 4 augusti 2012

Hej

Idag börjar semestern och jag åker till Mallis med familjen. Räds dock ej fina läsare, det kommer att dyka upp tidsinställda inlägg så det blir inte tyst på bloggen. Jag hoppas även kunna testa hur det funkar att blogga via plattan inför resan.

Ni är allt ett par stycken som tittar in varje dag, det ser jag i statistiken. Vissa vet jag vilka ni är, andra måste vara okända. Det vore roligt om ni skrev ett par rader till mig om vem ni är och hur ni hittade hit. Ni kan också ger förslag på saker som ni vill att jag ska skriva om, givetvis Korea- eller adoptionsrelaterade ämnen. Hoppas att åtminstone några av er säger hej!

I see from the statistics that more than a few people are visiting the blog everyday. Some of you I know, others must be strangers. I would very much enjoy if you wrote me a few lines about who you are and how you found this blog. Feel free to suggest topics for me to write about as long as they are related to Korea or adoption. Hopefully at least a few of you will say hi!

Äntligen blir det lite värmebölja i mitt liv! f(x) Hot Summer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar