lördag 11 augusti 2012

Hemma

Jag är hemma från Mallis och nu börjar stressen för att hinna tvätta och packa klart allt till på måndag då det är dags att hoppa på planet till Korea.

Först och främst, de på Adoptionscentrum hade helt missförstått informationen från SWS. Jag har tyvärr inte någon biologisk bror än så länge, vad de hade hittat var adressen till min morbror och via honom hoppas de kunna hitta min biologiska mor. Även om jag var mycket glad när jag fick informationen om en bror kan jag inte påstå att jag blev jättebesviken när jag fick den nya informationen. Det är ju svårt att sakna något man aldrig haft. Är vid gott mod om att iaf få lite mer information om ev familj.

Något som är roligt är att andra adopterade verkar hitta bloggen! Även om jag först och främst skriver för att jag ska komma ihåg resan, är det bra och kul om andra kan få hjälp eller idéer om egna resor till Hemlandet. Jag svarar gärna på frågor även om min tid är begränsad just nu. Alla kommer dock att få svar men jag kan inte garantera att jag hinner återkomma med svar innan jag är hemma igen.

Jag åker alltså på måndag 13 augusti och kommer fram till Seoul på tisdagsmorgonen den 14. Programmet börjar 18 augusti och håller på tom 26 augusti. Jag åker hem den 29.

Linn som jag möter upp tillsammans med Lisa i Helsingfors har äntligen startat sin blogg också. Ni hittar den här och det kommer säkert komma spännande uppdateringar från resan så kolla in den!

Nytt från Teen Top! Be Ma Girl:







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar