fredag 13 juli 2012

Tystnad

Det är tomt i min inbox, det är inga uppdateringar på några hemsidor och det gör mig galen! Idag är det bara en månad kvar tills vi åker och jag tycker att det hade varit på sin plats med lite info.

SWS har inte uppdaterat sin hemsida med det nya programmet för 2012. Jag antar att detta kan vara någon slags kibungrej. Om man inte har hundraprocentig info är det bättre att vara tyst för att inte tappa ansiktet liksom. Uppenbarligen har jag något slags svenskt ordningssinne (Finns det något sådant? Eller blandar jag ihop oss med tyskarna?) för jag behöver information för min planering. Det skulle även bildas en FB-grupp för alla deltagare i början av juli och nu är det banne mig mitten på juli.

Ovanstående skrev jag igår och i enlighet med mina beräkningar (muahahahaha) kom det ett mail från AC imorse. Facebookgruppen är startad och alla våra 'partners' är redan medlemmar. Gruppen är stängd för utomstående så ni kan inte kika in men poängen är att vi ska lära känna varandra där genom att ladda upp ett kort och skriva en kort presentation.

Snart har jag alltså en koreansk studentbuddy jag kan terrorisera med min knackiga hangul. :P

I dagens k-pop lyssnar vi på ett lite annorlunda sound från MBLAQ. I like it!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar